just another day

Hejsan!

Har ingen större blogglust längre, har en del annat att tänka på så som skolan osv.
så därför blir det inte så mkt bloggande från min sida!  Men läser fortfarande en hel del
bloggar varje dag hehe
 
Idag har det inte hänt så mkt, drog hem lite tidigare från skolan bara menmen.
Har inte varit någon bra dag kan man säga, mera tänker jag inte skriva!
Men imorgon är det iallafall Kumlamarken & det blir att gå runt & bara glo med Carru ♥
Ska bli kul sen får man se vad som händer senare på kvällen som sagt, kanske blir lungt eller
så blire lite festa? Hoppas på festa hehe ;>



Bjuder på en mongobild på mig eftersom jag inte ofta lägger in bilder osv!

Ska snart hoppa in i duschen sen blire att städa rummet eller så städa först & duscha sen kanske är smartare? haha aa och i helgen blir det att plugga en massa.. Har religionsprov på Tisdag, Skjut mig!  Kan nog vara det TRÅKIGASTE ämnet som finns verkligen! Såå sjukt ointressant så det finns inte ! Gah.

Neeh nu ska ja nog städa rummet haha

Ha det bra ! 
  PUSs


Kommentarer
Postat av: Linda

ha ha ha morot..fnissar

2009-09-11 @ 15:27:21
URL: http://www.pfyrix.blogspot.com
Postat av: BLONDYS

Ne det suger, hehe :)

låten heter Josh Groban - Dont give up :) jättefin är den :)

2009-09-12 @ 13:20:12
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: ahline

du är riktigt fin jessica! :)<3

2009-09-13 @ 18:15:30
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja, men han blir faktiskt inte snygg förns man sett filmen?haha. låter heter flightless bird:)

2009-09-14 @ 12:32:30
Postat av: Sophie

Du är så vacker!

2009-09-15 @ 22:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0