Damn you´re so sexy bitch

Tjohoooo!

Sitter här & lyssnar på musik. Just nu spelas låten Sexy Bitch med David Guetta ft. Akon! ♥
Va en kort dag idag vilket är mkt skönt!
Började iallafall dagen med balett från 08:15 till 09:45 sen skulle vi jobba med vårat balettsolo..
 usch ser inte fram emot det, Kan juh verkligen inte dansa balett menmen. Får göra det bästa av det. Har iallafall hittat en låt, bestämt tema osv!

Övningskörde idag oxå med pappsen. Gick sådär.. Fan att det ska vara så svårt att löra bilhelvete.
Men jag ska HA körkort så det är bara att träna träna träna.. fast suger när man får motorstopp i rondellen (Y)
Inte så lyckat kanske.. haha
Har ju börjat med kursen Trafik & Samhälle, där vi läser hela teorin i skolan & går igenom den grundligt. Så snart ska vi även ha ett prov i stadskörningsdelen.
Känns skönt att läsa teorin i skolan eftersom det inte finns så mkt tid kvar efter skolan till att läsa det så det är bra !
Så får vi även ta Risk Ettan billigare, vilket är hur bra som helst!

Aja efter jag hade kört med pappsen så åkte jag hem & nu har jag målat naglarna svarta, Blev riktigt bra tkr jag. Får se hur länge jag har kvar det. Målade naglarna i rosa diamond igår & så blev det svart idag, haha inte kul att ha samma färg hela tiden!
 Längtar tills mina naglar har växt ut igen!! Så man kan göra franskmanikyr & fixa. Sånt är så himla kul.. Skulle faktiskt vilja hålla på med manikyr & sånt! 
Valde helt enkelt fel linje om man säger så, Har tröttnat på dansen.. Japp så är det med den saken.
Bara att bita ihop för det är knappt ett år kvar tills STUDENTEN!
Provade studentmössor igår! Längtaaaaaaaaaaaarrr



Haha lägger in en till bild på mig.
Usch vill blondera håret mera ! Är fortfarande gult på sina ställen..
Men har tappat så otroligt mkt & håret vid sidorna har gått av så sjukt jävla mkt usch!
 Menmen det växer juh som tur är & jag är faktiskt blond!
 Har alltid velat bli blond & nu är jag det!  Woho
Passar mig mkt bättre tkr jag, hehe ;>

Yeye, måste tillägga att ja är så otroligt jävla avensjuk på storebror & hans tjej Sophie som flyttar till Australien i ett år!
 Fy va jag oxå skulle vilja det!

Aja nu ska jag göra något vettigt!

Ha det bra !
 PUSS


Kommentarer
Postat av: Linda

är sådär tråkig.. tyckte du passade läskigt bra iditt mörkare hår..;-)

Mmmm bror och bihang är läskiga.. vill också till australien

2009-09-16 @ 21:51:20
URL: http://www.pfyrix.blogspot.com
Postat av: rebecca

fin sjal, vart köpte du den? :)

2009-09-20 @ 16:08:06
URL: http://lifeofrebeccac.blogg.se/
Postat av: ahline - carpe diem :*

du är så sjukt snygg jessica!

:)<3

2009-09-25 @ 13:23:58
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/
Postat av: nathalie och emma

tack så mycket :D hoppas du kommer fortsätta följa den ^^

2009-09-28 @ 17:35:50
URL: http://beautyisourduty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0