Torsdag

Tjoho!

Nu sitter man här igen.. har nyss ätit lite frukost & ska snart fixa mig lite mera.

Den här veckan har gått otroligt snabbt, redan Fredag imorgon. Skönt!
Vilket betyder att det är en vecka kvar tills höstlov.
Ska bli kul för söndagen till höstlovet åker jag, mamma & syster till Ullared! Ska åka buss dit och bussen går 03:30.
Usch kommer bli en tidig morgon menmen kan juh alltid sova på bussen som jag är väldigt bra på.

Somnade på bussen en dag & vaknade upp att bussen var påväg till bussgaraget i Kumla.
Satt längst bak & sov & inte var det någon som väckte mig inte så jag vaknade upp helt själv med bara busschauffören där haha.. Pinsamt men som tur var så kunde pappa hämta mig.. haha
Sen i veckan så var jag inne på Pressbyrån & skulle köpa dricka, väl vid kassan så skulle jag ta upp pengar vilket resulterade i att jag hävde ner hela tuggummihyllan vid kassan.. haha pinsamt som fan. Tur så kom en som jobbade där & städade upp allt ;> hahah
Typsikt mig att göra något sånt helt själv oxå haha.

Aja, den här veckan har vi haft naturkunskaps B prov, gick väl sådär hoppas jag.
Sen fick jag reda på vad jag fick på Trafik & Samhälle provet vilket var VG, mycket bra..
Sen fick jag även VG - på historiedelen på 1700-tals provet, ganska bra det med tycker jag.

Så tills nästa vecka så ska vi ha ett seminarium där vi ska prata om Islam & Kristendomen
sen tror jag inte att det är något mer.. Eller jo bara att skriva klart rapporten om Islam & Kristendomen. Fast det ska vara klart efter lovet så man har tid på sig som sagt.
Det ända som måste vara klart tills nästa vecka är BALETTSOLOT. Eller ja man ska kunna sin koreografi utantill & framföra det med känsla... hmm ska vara 2 min långt.. & jag har gjort ca 1 min & 50 sek.
Aja får fixa det i helgen.


Ne nu ska jag fixa mig & packa ner matlådan tills idag (äter inte skolmaten så tar med mat istl)

Harebra!

PUSS



Kommentarer
Postat av: Storasyster

Yeaaay duktiga du! =D kraaaaaaaaaaaaam

2009-10-16 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0