Onsdag

Tjohoo!

 Nu sitter man här i datasalen på svänghjulet.
Har visat upp mitt balettsolo för Svetlana idag, helt klart är det nu!
 Wohooo, ska bara träna så det sitter sen är jag feerdig.
Har även haft balettlektion på morgonen, svettigt & jobbigt.

Fotade även alla dansarna när dom dansade.
Ska ha korten till mitt projektbarbete ;> höhöh
Ska snart gå till bussen & åka upp till stan igen sen ska jag gå till H&M & köpa leopardtumvantar, HOPPAS dom finns kvar annars jävlar blir jag inge glad.
Fick nämligen en GULDBONUS från dom igår på 100 kr vilket passade utmärkt då vantarna kostar typ 80..
Perfekt tajming!

Sen ska jag ta ett bussen hemåt, sköönt!
Ska kanske plugga lite religion, måste bärja skriva rapporten men först ska man juh då bli klar med frågorna vilket inte är lätt om man säger så.

& snart är det LOV!
 På Söndag åker jag, mamma & syster till Ullared!
Ska bli kul!

Ne nu ska jag väl göra lite nytta i 20 min till sen blire att gå till bussen!

HARE BRA

 PUSS

Har på mig min sköna asrosa halsduk idag! <3


Kommentarer
Postat av: BLONDYS

Tack rara du :)

Jag limmar i mitt löshår :)

2009-10-21 @ 20:57:47
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: Ahline

as snygg bild! tycker om den där halsduken :)<3

2009-11-08 @ 12:26:30
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0