1 2 3 keep the spirit alive

Hejsan!

Sitter just nu & lyssnar på musik. Har nyss städat hela rummet & fixat massa.

Igår var vi som sagt på Ullared. Gick upp 02.30 för bussen gick 03:30..
Det var en liten liten buss som vi åkte med för det inte var så många som var med på resan.
På vägen dit så körde vi eller ja bussen på ett rådjur ;(  usch stackars den & fronten på bussen sprack oxå.
Menmen inget & göra åt det!
Väl framme var det lång kö & regn.

Köpt en del saker där faktikst men det blev inga kläder den här gången utan mest till rummet typ som sängkläder & lite sånt.. & även lite hårgrejer & ett halsband!.

Lägger upp lite bilder på det jag köpte:


En snygg svart väska som är lite större en "vanliga" sånna väskor ♥


En liten julgranslampa som jag ska i mitt rum, lyser jätte sött hehe


En stor tyglampa med blommor ♥


Höga uggs med snörning, älskart!


Hårband med rosett, härklämma & ett lång halsband med massa kedjor & grejer.


Sen fick jag även en förtidig julklapp av syster!
Detta är då alltså underlakan med Hello Kitty


& så fick jag även påslakan & örngott med Hello Kitty ♥ lovelovelove

Aa sen köpte jag ett påslakansett med tre delar som var svart & vitt.
Tog ej kort på det med det var skitfint!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen sen kommer Carru & säger hej sen blir
det även att sola lite senare med henne! ♥

& så blir det en massa plugg & tråk oxå, usch! menmen

Hörssenare!

 PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0