091013

Hejsan!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev. Har så sjukt mycket att göra på dagarna så jag orkar helt enkelt inte.
Så va har hänt på sista tiden då?

Jo, haft ca 6 prov på två veckor, storasyster har varit nere & hälsat på & hjälpt mig med projektbarbetet, storebror och Sophie var nere denna helg & hälsade på.
Har inte gjort så mkt förutom att pluggat typ, hehe menmen

Snart ska man beställa studentmössa oxå!
Synd att det ska vara så dyrt bara
Den 25 åker vi till Ullared, ska bli kul. Sedan är det höstlov sen 6 veckor kvar till julllov vilket betyder att det inte alls är så länge kvar tills jag fyller 18!! Wohooo

Aja nu ska jag fixa mig mera sen gå till bussen!


 PUSS



Vill att mina naglar ska växa ut så man får fixa & trixa med dom igen!
Blir nog att köpa lösnaglar på ullared sedan måla dom som jag vill, huhu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0