I don´t want nobody if I had to cry

Hejsan!

Nu var det ett jävla bra tag sen jag skrev. Har tappat lusten helt dels för det är så mycket att göra med skolan & massa & dels för att min blogg är så ful. Vet varken hur man gör en header eller ändrar design. Sug!

Aja, har hänt en del sen sist!
Förra veckan var jag på sjukhuset.. Dom trodde jag hade svininfluensan, men det hade jag inte som tur var.. men hade ändå 39,9 i feber & kunde knappt andas... menmen
sen igår tog jag influensasprutan.. när vi väl skulle åka hemåt så svimmade jag i en jordhög, haha
så typiskt mig asså!
Lyckas alltid göra något pinsamt, menmen sån är jag. Har juh en pinsam pappa som man kan skylla på haha ;b

& nu är det inte långt kvar tills jag fyller asså!
Inte den här helgen & inte nästa men efter det så äre jag som blir 18 på lördagen!



funderar på att färga håret sådär igen? asså det svarta.. men får se..
kanske blir helt stolligt med löshåret &så. Hmmm

Sen är jag även sugen på att tatuera mig igen!!
Vill ha mitt namn i nacken & stjärnor eller blommor runt omkring..
Hoppas på att jag får lite pengar när jag fyller för då blire nog att tatuera mig igen!
Är sååå himla sugen påre asså!


Så vill jag att det ska stå, asså stilen osv. Kanske blir för mkt med både för & efternamn? Hmm..


Neeh, nu ska jag fortsätta nörda på fejjan & bdb,
HÖRS!



Kommentarer
Postat av: charlie

åh tycker du? :)



så glad jag blir

2009-11-18 @ 18:00:15
URL: http://redandblack.se
Postat av: Julia

122 med frakt :)

2009-11-20 @ 20:18:47
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Postat av: wictoria

Jaaa ellerhur!! :)



Skönt att du inte hade svinis! :s :D

2009-11-21 @ 20:47:16
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0