Sunny day

Super fint väder har det vart idag, sååå skönt! 
  Synd att det inte ska hålla i sig nu till Midsommar bara.. så typiskt svenskt väder
.

Gick upp runt tio idag & knallade ut med stavar i ca 40 min. Skönt men jobbigt vart det sen blev det
hemåt & käka f r u k t s a l l a d , mums!  Åt det jämt förut med slutade efter jul typ.. Blev för lat för att hacka & fixa.
 Men nu så, nu äts det frukt så det står härliga till! 
  Idag så har jag även hunnit med att slipa & måla klart hela det nya databordet till svart. Blev faktiskt bättre
än vad jag trodde det skulle bli.. Funderar även på att sätta dit guldiga blommor sånna från IKEA på sidorna.. Har
några sånna som bara ligger i byårn så varför inte?
  När vi har målat mitt rum till vitt så blir det att köpa svarta sånna blommor & svarta hyllor att sätta runt om på väggarna
  tror det kan bli väldigt nice.. Sen blir det nog att köpa gröna krukväxter & ställa på hyllorna.. Älskar gröna växter på svarta hyllor! haha helt galet.

Har även övningskört med pappa idag. Fick köra runt lite överallt.. Gick väldigt bra det med. Satsar på körkort i vinter !!
  Träffade även Carrut en sväng, alltid lika bra <3  
        
                       

Får bli en bild när jag testade den rosa stickade cardigan.. som mamma sedan köpte!
           Nu ska jag ta & göra lite annat & nu finns det en hel del alternativ att göra på midsommar, känns skönt!  Vill inte sitta hemma & tråka på midsommar inte.. Party Party haha 

                                                                                          
  P U S S 

Kommentarer
Postat av: Ahline

du är snygg & bra smak på kläder har du också! :)<3

2009-06-25 @ 17:36:01
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0