090618

Som sagt.. idag har det bara regnat, regnat & regnat.. så himla tråkigt!
   Men blev att gå ut & stava imorse i spöregn sen hem & käka en god fruktsallad, mums! 
 
Har inte gjort så väldans mkt idag, städat & fixat mitt rum sen städat lite överallt typ.
   & resten av dagen har typ bestått utav tv tittande.. Kollade på Super Size Vs. Super Skinny förut,  måste
nog säga att det är ett sjukt bra program verkligen.. fast lite hemskt på samma gång.
  Var så grymt uttråkad efter att det va slut så blev att gå ut & stava en sväng igen med mor & hundarna.
Skönt vare... 
 
   & fick nyss för mig att klicka in på Gina Tricots hemsida & hittade dessa två Tunkior / Linnen..



Känner verkligen hur shoppingsuget ökar & ökar.. har inte varit inne i stan eller något sorts klädbutik på ca tre veckor & det känns verkligen vill jag lova ! haha. Längtar tills nästa Torsdag då för jag min efterlängtade lön!  Då blir det att åka fort som fan in till stan eller marieberg & springa in på Gina & shoppa loss! 
   Gina & H&M är nog dom bästa klädbutikerna måste jag nog säga.. Fast det finns andra bra oxå men gillar Gina mest!


Imorgon är det som sagt midsommarafton.. Skulle bli så att både storebror & storasyster från Sthlm skulle komma ner, men nu kommer bara storebror & hans tjej ner för att systers man har blivit sjukt.. Så det är lite tråkigt!   Skönt att lillebror är frisk så han slipper sitta & f ö r p e s t a hela lägenheten med otäcka baciller haha!
   Men aa nu ska jag spela lite Super pets på Facebook, så hare bra ! 

Kommentarer
Postat av: wictoria

Den tillhör min syster, men jag råkar veta att hon köpt den på BikBok på marieberg :) Vet dock inte om den finns kvar! Du får åka dit & kika!

& Va kul att du tycker min blogg är bra! Jag blir glaad :)



håller med dig om att Gina & Hm är bäst! Det enda negativa är att om man hittar nått i nån annan butik som kostar lite mer blir man lite snål eftersom man är så van vid deras plånboksvänliga priser! :D haha.. :)



Hade bra!

2009-06-18 @ 23:09:52
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0