090616

Har inte kommit så långt med bloggen än, har inte riktigt orkat om man säger så haha.
  Idag har det varit solit hela dagen vilket är hur skönt som helst.. men tyvärr blåser det & är molnigt
& det är inte så värst kul det. & på midsommar ska det regna som fan... Vart tog det exremt varma & sköna
vädret vägen igentligen?!
Har just nu ingen aning om vad som händer på midsommar.. som det ser ut just nu så blir det att vara hemma & tråka.. hmm inte så värst kul!  Menmen.

Har fått ett nytt databord... Har börjat slipa på det lite för den ska målas om till svart. & förhoppningsvis ska vi börja måla om mitt rum till vitt nästa vecka eller något, på tiden verkligen. Så trött på röda/orange tapeter!  Har juh fått nya gardiner osv i Lila/Vitt med blommor & man kan juh säga att det inte passar in så bra med röda tapeter så vill verkligen måla om NU! Haha menmen har även fått ett par gångstavar nu, ska verkligen ta tag i att börja träna nu.. För det har verkligen gått för långt om man säger så... Är inte ute & rör på mig så mkt just nu & jag saknar dansen! 
Ska förhoppningsvis börja dansa disco igen.. gjorde inte det förra terminen & jag saknart för man får verkligen träna både styrka & kondition sen är juh det mkt bra musik som man dansar till vilket gör det hela mkt roligare! Sen blir det även att fortsätta på Raggan, Älskart!  
  & nu i trean så kommer vi även dansa tre ggr i veckan i skolan.. ska bli kul men även en hel del jobb skulle jag tro haha. 

Aja nu ska ja hoppa in i duschen &så! 
  
 PUSS
 

Kommentarer
Postat av: malin

hehe det bästa är om du har photoshop, då man kan göra snyggast designer i det programmet :) annars kan jag hjälpa dig! Kram

2009-06-16 @ 21:33:25
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/
Postat av: wictoria

Tack! :) Jag beställde den får hm's hemsida :) & Den var billig! Skynda fynda :D



hade bra!

2009-06-17 @ 20:01:39
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0