When the sun comes out we party all day and all night

Har inte uppdaterat på några dagar nu, har inte orkat haha.
Sitter här & är så sjukt jävla trött så det finns inte. Har inte vare så här trött på
år känns det som, ska bli så skönt att sova snart. För det ska jag göra, hoppa i säng runt
nio haha. Ska bara duscha & så innan.
Ska upp runt 6 i morgon för runt 8 bär det av mot L I S E B E R G !!  Fyfan va kul det ska bli!!

Den här dagen har jag fördrivit mest med att gå runt & sura, sura, tjata & vara allmänt jobbig.
Kan bero på att man inte kunde sova inatt för man hade en storebror som låg & snarkade som livets största skohghuggare eller något, & jag hatar när folk snarkar. Så låg där på golvet & försökte med all möjligt för att få tyst på honom haha.  Har juh fått sova på golvet hela helgen för storebror & Sophie har vare här    :)
& idag kom även storasyster, Peter & deras unge Elly & hälsade på.
Sitter just nu & kollar in lite kläd hemsidor som H&M & GinaTricot haha favorit affärena även på internet, synd bara att Ginatricot bara tar emot kort & inte postförskott... annars hade ja beställt massoooor! 
 

Kolla såg den här nyss på Gina. Hur SÖT va inte den då?! ååhh vill ha <3


& den här på Nelly.com. Så jävla fin! Älskar volanger.. men har INGA plagg med volanger..
den rosa som jag beställde från Nelly.com samtidigt som dom trashade leggingsarna var för liten... eller ja va förliten åt boooobsen.. så typsikt!



& ska köpa en sån här imorgon flrmodligen från Blocket... Ringde idag men hon va inte där & den finns kvar så den är MIn min min. Hoppas hon svarar imorgon!
Ska bli så skönt att börja träna, behöver komma igång innan skolan så jag orkar med allting som skolan innebär för just nu är jag inte taggad för fem öre. HATAR verkligen skolan, ångrar att jag valde DANSESTET, hade jag vetat va den innebar hade jag gått f r i s ö r istället.. eller fordon & tagit lastbils körkort! 
Jaa, jag tkr om lastbilar & skulle kunna tänka mig att jobba som lastbilschaufför & köra utomlands. Fyfan va skönt det skulle vara igentligen. & något som jag har velat bli ända sen ja va "liten"  är att bli en folkraceförare. Älskar när man kör fort & galet, finns inget bättre än att åka runt & sladda på grusvägar osv. eller ja när man åker med någon som kör eftersom man inte har något körkort än... vilket jag måste börja plugga lite till.. Ska ta körkort när jag fyller, det är ett måste! Haha

Aja, nu ska jag hoppa in i duschen, välja kläder tills imorgon, fixa det jag ska ha med mig sen hoppa i säng & sova sova sova!

Hare så kul imorgon, för det ska jag ha !

PUSS


Kommentarer
Postat av: BLONDYS

Ja ellerhur! Jag brukar göra så :'D haha.. Så söta linnen & t-shirtar i pyjamas-set jämt :)



dom där är bra, har en precis sån hemma :) den står dock & dammar förtillfället, för mitt tak hemma är för lågt för den! haha, men någon gång ska man väl använda den :)

2009-07-26 @ 22:00:50
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: BLONDYS

Ja ellerhur! Jag brukar göra så, det är alltid så söta tryck och färger på linnen och tischor från pyjamas-set :D



En såndär har jag, Orbitrec, jättebra är dom :)

2009-07-26 @ 22:32:39
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0