Utseéndet kan vara en tung börda att bära

Blev inte att kolla film efter programmet, Fastnade framför den andra programmet Plastikkirurgi Före & Efter
där handlade det om en tjej som vägde över 135 kilo som senare hade gjort en operation så tunntarmen förkortades ner till ca 2 - 3 meter i stället, vilket gjorde att hon kunde äta va hon ville men maten hann inte absorberas så mkt för att tarmen var förkortad. Det gjorde att hon gick ner över 76 kilo & fick massa överflödigt skinn över. & nu fick man se när hon opererade bort över 4 kilo skinn bara, fyfan.
Skulle oxå vilja gå ner, minst 20 kilo. Men det är sååå svårt & jag har livets dåligaste karaktär när det gäller mat & träning osv osv haha... så aa kommer nog sluta upp som en flodhäst när jag är 20.. hmm.

Jag har alltid tyckt att smala personer är mera uppskattade. För man kan göra så mkt mer när man är smal. Man kan gå på stranden i BARA bikinitroser & bikini överdel.. Jag har aldrig gått i bara bikinitroser, har alltid haft vita puma badshorts haha eller bara vanliga svarta. & sen kan man ha snyggare kläder, man kan sitta i folk knä utan att känna att man kommer mosa den andra, därför jag undviker att sitta i folks knä i tron om det.
Man har även bättre självförtronende när man är smal, man kan gå i bara ett linne & byxor utan att skämmas.. Jag går aldrig utan något som täcker minst halva armarna. Kan vara lite jobbigt ibland när det är varmt att aldrig kunna gå i bara linne & shorts utan måste ha en cardigan över.
Jag tror att om man är smal så vågar man göra mera utan att skämmas & tänka att dom andra tänker "kolla fettot, va pinsam" 
& om man är smal, har långt blondt hår & stora tuttar så är man mera uppskattad bland folk. Så tkr iallafall jag. 

  ...


Nej, det här är inte försmalt. Har alltid tyckt att det är snyggt när höftbenen, nyckelbenen & revbenen syns.


Skulle inte tacka nej till en sån här kropp inte. Varken för smal eller FET + stora tuttar. (som nog är silikon, men ändå)

Aja jag tror iallafall att om man är smal så kan man göra så mkt mer... 
& min dröm är att bli smal & det är bara jag som kan göra så att det blir så.. men aa lite svårt att träna när ett gym kort kostar AS mkt & jag hatar gym pga alla bakterier som finns. Tänk all svett som finns på alla maskinerna, usch mår illa av bara tanken utav det. 
Skulle vilja mest utav allt ha en Crosstrainer så jag kan träna hemma i mitt rum där ingen annan ser mig. Skämms att träna ute när folk ser för jag HATAR uppmärksamhet. Synd bara att Crosstrainers ska vara så satans dyra... & jag fyller inte förrens i December så kan inte önska mig en sån heller (skulle aldrig få en sån ändå menmen) 
För jag vill ha en nu, så man kan börja träna tills skolan börjar & all dans börjar.. kommer inte orka med både skolan + tre dagar i veckan med dans i skolan + dans utanför skolan... Eller jo orkar med gör jag men skulle vilja träna upp mig tills skolan börjar så man orkar med mera.. 

Aja läs om ni orkar haha

 


Kommentarer
Postat av: moova

hahahah neeej, det är ju tokfult att vara så smal, ser bara äckligt ut och folk som är så smala har seriösta problem

2009-07-23 @ 23:05:22
URL: http://www.moova.devote.se
Postat av: Jessica E

haha neej, jag tkr det är fint & alla som är så smala behöver inte ha problem för vissa föds juh så :)

2009-07-23 @ 23:11:01
URL: http://jessicaekluund.blogg.se/
Postat av: Robin

tkr om dig iaf fast du är skadad!

2009-07-23 @ 23:11:03
Postat av: Linda

mmm revben är snyggt.. På grillen..



Pucko.



Kan jag så kan du.. eftersom du väger en bråkdel av mig så ska du knipa. ;)

Du min lilla sötasyster ska vara glad att du ser ut som du gör. För du är fin precis som du, med eller utan löshår.. =D



Kram på dig

2009-07-23 @ 23:33:56
URL: http://www.pfyrix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0