Turn the lights off in this place

Nu är det Lördag igen eller ja snart Söndag... Inte många veckor kvar till sista året i skolan börjar. Ser inte fram emot det alls vill jag lova. Hatar skolan & allt som har med skolan att göra. Ser bara fram emot studenten, vet redan hur min studentklänning ska se ut ! haha

Idag så blev det att åka till Marieberg med mamma, storasyster, hennes barn & man.
Blev en svart stickad cardigan & örhängen.. som jag ångrar att jag köpte! menmen.. surt att man inte kan lämna tillbaka dom.. hmmm dom kostade en del oxå.. Fick även ett rosa skinnflätat bälte av syster, tack!
& efter det blev det hemåt & grilla med dom. Blev kyckling, min hemmagjorda tzatsiki & pommes haha as gott. Åt som en jude.


Köpte denna, men den är sjukt mkt snyggare när den sitter på, mkt nöjd! 
 
Efter vi hade grillat blev det att dra hem till Petrus & knalla runt lite. Sa hej till Jonas osv. Sen hem till honom & kolla på nån jävla konstig film med sjukt störande dialekt. BOY A hette den iallafall.

I morgon blir det nog att blondera håret igen.. tror nog att jag ska bli helblond.. Älskar blondt låååångt hår <3 haha men långt hår kan man juh drömma om, tur att löshår finns iallafall !! Använder inte mitt löshår så ofta, bara när jag ska på fest eller så. För clipsen gör mig flintskallig på vissa ställen.. Hmmm.. nån annan som blir flintis av clips ? haha aja använder hellre clips än jävla limm. Aldrig mer säger jag! Fick ta a c c et o n  i hela jävla håret för att få bort skiten, vilket resulterade i stora flintskalliga fläckar runt om i huvudet.. tur att det har börjat växa ut nu igen. Men önskar det kunde växa snabbare. Växer som en snigel åker fram typ.. 
 
 Jaja, nu blir det att kolla runt lite sen sussa! 
 
 Hadetbra!
 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0