This sex is on fire

Halloj, sitter i mitt rum med alla värme ljusen tända så nu luktar det vanilj i hela rummet, mums!
Idag var det soool hela dagen, så satt ute & solade ett bra tag. Vilket resulterade med lite bränna & rött ansikte. Men vad gör det? inte ett skit, fååår gärna komma mera sol hit nu nu nu, Haha :)

Hängde med Carru hem till hennes mormor & morfar förut & hälsade på deras valpar, så otroligt söta varom.
Kom att tänka på när våran hund hade valpar (har haft två kullar)
Vi sparade en valp från den sista kullen, Smulan <3 & just nu är vi
hundvakt åt Pajas som kom i den första kullen. Hehe


Kolla hur söt va inte Smulan när hon va liten?! <3 Plutten



Puppisar <3<3 haha

Aja, har nyss kollat på So You Think You Can Dance, mkt bra program! Ska snart
hoppa i säng tror jag, men är inte så trött än haha menmen.
Blir förmodligen ut & plocka blåbär imorgon med Carru om det inte regnar.
& på Måndag blir det nog att åka till Liseberg med Carru & hennes mor & far. Ska bli så himla kul verkligen!
 Längtaar!
 & den 15 till 16 Augusti åker Jag, pappa, lillebror, Helene & hennes barn ner till Göteborg & bor på Lisebergs hotell. Blir att gå på Liseberg ena dagen sen stan andra dagen! Ska bli så kul. & har aldrig varit på stan i Göteborg så ska bli kul & se hur det ser ut där & blir nog kanske lite shopping oxå skulle jag tro. MKT behövligt vill jag lova, Hehe

Menmen, ha en bra kväll!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0