Regn, regn, regn

                    Usch, va tråkigt väder det ska vara jämt! Gief sol & as varmt istl för hällregn & tråkväder.

Har inte bloggat på ett tag... har varit ganska upptagen den här veckan. För min brors tjejs familj från sthlm är här & då har vi gjort en del saker med dom i veckan för att visa dom runt lite här i Örebro & Kumla.
  Åkte till Svampen i Måndags & kollade.. Riktigt högt & blåsigt vare! haha. Sen åkte vi till fallen & kollade, Synd att det regnade annars hade det vare roligare. 
I Tisdags åkte vi alla till Nora. Gick runt & kollade lite överallt & käkade världens goaste noraglass! Finns inget som är så gott som det verkligen! Mums!
  Igår blev det att åka till Glanshammar för att visa dom Pelles Gruva.. Jag badade till&med.. Fast det va sjukt kallt! haha sen åkte vi till mormor & morfar & hälsade på & fikade lite.. sen blev det en tur till Marieberg. Köpte ett linne & en stickad sweatshirt, as nice.
  Senare under kvällen åkte vi till Tisaren där dom har hyrt stuga under en vecka. Där blev det att käka kräftor & annat gojs.. Fast jag åt inget sånt. Hatar skaldjur & fisk!  Blev att vara där typ hela kvällen sen åka hem & sova.


 svampen

 Svampen

 Fallena

 Nora

 Livets glass, mums!

 Skogsbrottet

 Pelles Gruva I Glanshammar

 Tisaren

 Ful Kräfta haha


Aja, får se vad som händer idag. Finns inte så mkt att göra när det spöregnar.. Tråkigt!  Funderar på att måla om naglarna & kanske ta & städa rummet om jag orkar.. För just nu ser det verkligen för jävligt ut! haha



Linnet & stickade tröjan är från Gina Tricot
& idag fick jag även silvershampoo & hårinpackning. Är ganska så behövligt. 
Har inte tvättat håret med balsam sen i Februari haha.. Så ska börja lägga i hårinpackning en gång
i veckan har jag tänkt. & även använda s i l v e r s h a m p o o t  så jag får bort det gula i håret !


            Nu blir det att ta bort det nuvarande nagellacket & måla på nytt!
                                                                                           Hadetbra!


Kommentarer
Postat av: BLONDYS

åh, tack :)

Man behöver höra det ibland :)



så thank's again! :D



Linnet var ju inte fel!

2009-07-09 @ 22:47:53
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0