Keep keep runing, Keep keep falling

Halloj!
vaknade ganska tidigt idag, blev att åka med Carru & hälsa på valparna runt elva.
Sen blev det att äta mat från Stickans pasta, vilket var gott. Åt Kyckling Curry med Fullkornspasta, mums! 
 
Nu har jag nyss städat mitt rum & lyssnar på hög musik mohaha ;)
Blir att ta det lungt med film & så med Carru ikväll ♥ Kan vara skönt det med!
Längtar tills Måndag då det blir Liseberg antagligen! Har inte varit där på flera år så det ska blii så
kul att åka allt nytt som har kommit, har inte ens åkit Kanonen än.
Jag älskar berg & dalbanor & allt som går att åka, något som ska bli lite jobbigt att åka är flumride & colorado för man blir så blöt haha aja, ska ändå bara ha håret utsläppt UTAN löshår haha.
Fint väder är det idag med, men orkar inte sola för det blåser så det är lite kallt ute ändå.
 Hoppas att vädret bara blir bättre & bättre så man kan sola sola sola!


sol sol sol sol sol sol sol sol sol, nu!

Menmen, hare bra !

PUSS

Kommentarer
Postat av: BLONDYS

åh va roligt med liseberg! Jag älskar stället! Skulle nästan kunna bo där :'D



sv: Jag köper mitt hår på Afro, har alltid gjort de, tycker det är bäst :> & Lilla klänningen elle vad man nu ska kalla den för fyndade jag på cubus! :) Ingen fara att du frågar ju! :)



Ja skitmysiga! Funkar nog skitbra i höst med en skinnjacka till bara :)



Hade bra! ♥

2009-07-24 @ 20:57:55
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0