I wanna take a ride on your discostick

Vilket underbart väder det ska vara jämt.. Not. Kul & gå runt & se ut som en vitlök, nee blir snart att börja sola solarium igen tror jag.
Kom hem halv tre inatt, Jonas & Raggarn följde mig hem, snälla pojkar haha. Satt & kollade på tv/dator hela kvällen, trevligt! & nu har även Carrut kommit hem igen! Wohow!

Haha fyfan, gick ut med mamma & hundarna förut i det fina vädret, haha & va äre det första man gör? Jo ramlar på gräset såklart, så typiskt mig & mamma skrattade typ hela vägen sen haha.


Har gjort en bild på hur det ser ut ungefär där jag ramlade, ramlade precis där man kastar hundbajspåsar haha
 (vid den svarta ringen)

Får se vad som händer idag, förmodligen träffa Carru! ♥
Fick H&M katalogen hem idag & Fyfan va fina kläder det finns i den nu. Vill beställa massa massa massa. Dom har fått in massa fina stickade cardigans & stickade halsdukar ♥ Älskar halsdukar & cardigans.
Jojust jag fick övningsköra ända till Marieberg & parkera igår haha, gick rätt så bra.
Sprang in på Gina Tricot & köpte en stooooor svart halsduk, Har en likadam i typ orange/korall färgad. & såg på H&M att dom har fått in en stoor stickad halsduk i Begie som jag vill ha & jag SKA ha den så äre bara (:  haha

Så ser halsduken ut ♥


Neeh, nu ska jag lägga in massa gammla bilder, så njuut fuckers

 Haha, bilden är för ful.
Ser hemsk ut & jag hatar barn verkligen. Dom är så fula & jag ska aldrig ha barn & om jag ska ha det så vill jag adoptera en TJEJ (Vill inte ha någon ful pojke som unge, nej tack)
 från Kina, Japan eller Thailand istället för att föda en egen, skulle aldrig falla mig in att göra det!




I Vretstorp 06, Skulle sova där. Jag & Boväng stal (lånade, haha) en liten båt & dom andra åkte ut på sjön till andra sidan & gjorde lite bus i husen där haha medans jag & boväng satt kvar & kollade läget. & jag var blond oxå haha









Så har man oxå sett ut en gång i tiden. Typ "Emo"  ett tag, "Svartrockare" ett tag osv osv haha.
Det ända jag saknar är håret litegranna menmen!

Aja, kanske lägger ut flera bilder senare, Ska föna håret nu
 PUSS


Kommentarer
Postat av: Linda

Lilla loppa bus hälsar å tackar sin rara moster ;)

2009-07-22 @ 00:15:52
URL: http://www.pfyrix.blogspot.com
Postat av: BLONDYS

Tack så mycket :)

haha träligt & ramla ju! Man känner sig så klupig när man ramlar bara sådär:'D

2009-07-22 @ 12:21:33
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0