Hit that floor

Halloj!
Har inte uppdaterat sen i Söndags typ tror jag, haha.
Iallafall åkte till LISEBERG i Måndags med Carru & hennes mor&far.
Gick upp kvar över 6 & runt 8 åkte vi. 
Man hade juh hoppats på fint väder & uppehåll, men nejdå väl
i Göteborg möts man utav HÄLLREGN, regnade som fan hela tiden typ. Så blev att direkt springa & köpa en blå plast poncho, hahaha så jävla ful var man i den. Alla såg ut som vandrande blåbär på hela Liseberg, men man slapp juh bli blöt... Trodde jag, det första vi åkte var Lisebergs banan, såklart så spöregnade det & luvan på ponchos åkte juh iväg direkt typ.. Det slutade med dyngsurt hår, sminket försvann helt typ & tillslut blev hela håret as lockigt. Usch
Sen blev det som tur var uppehåll.
Åkte as mkt, fyfan va kul det var. Åkte Kanonen längst fram 2 gånger!  Första gången jag åkte den, så satans rolig varen!
& Uppswinget åkte jag oxå för första gången & höll på att dö. Så jävla höööööögt uppe i luften var man & ingenstanns att hålla i sig, haha jag & Carru satt & höll varandras händer under hela turen hahah.
Sen innan vi åkte så såg vi även Lotta På Liseberg & där var även Linda Bengtsing & Johan Palm.
Så jävla kul vare & längtar till 15 & 16 Augusti då åker vi igen & bor på Lisebergs hotellet oxå!


Åkte Flumride & Carru satt längst fram, vilket slutade som på bilden hahahah.



Carrus mor tog kort på oss när vi åkte Uppswinget haha

Aja idag har det inte hänt mkt alls. Farmor kom hit & fikade & pratade lite sen skjussade hon mig & mamma till Marieberg, Köpte bikinitroser på rean, 29 kr!  & så ett svart linne som det står " Love me, Hate me ", Allting är såklart köpt på Gina Tricot, Älskar den affären!
Aa jusste, blonderade håret igår oxå. Inte så långt kvar nu tills man blir helblond..
Ska beställa löshår i morgon oxå från Tajmahal.se. Hoppas det kommer bli bra!
Längtar tills på Måndag för då åker vi nog förmodligen & köper Orbitreken!


Så ser linnet ut. ♥

Fick även en söt tavla idag med rosa nekrosor på, en rosa lossas nekros, en snygg svart/vit randig vas & gräs av mamma.. & det är lossas gräs som sitter tillsammans med nekrosen om ingen fattade det haha.
Köpte även livets sötaste gosedjurs Nalle på maxi igår tror jag det var!  Rätt så stor & ROSA ! & jätte jätte len & mjuk haha, älskar gosedjur! ♥
Kommer ta kort på allting när vi har satt upp tavlan & fixat till det lite mera!
Ikväll blire nog att kolla på So You Think You Can Dance.


Nee nu ska ja nog ut & sätta mig en stund!
  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0