Dance, move, shake it baby

Sov ut ett bra tag idag, skönt vare. Kan inte sova på nätterna...
så satans varmt & drömmer bara en massa mardrömmar hela tiden ;s & kan inte
somna om när jag vaknar & jag är as lätt väckt.. så aa ganska jobbigt äre! 
 Blir att stanna hemma ikväll & bara tare lungt & kolla tv, ska upp rätt skapligt imorron &
duscha & fixa mig för imorron åker vi på släktträff eller ja kusinträff på pappas sida.. Det är ute vid Dylta Bruk 
tror jag det hette hehe. Ska bli skojj & se alla, knappt träffat hälften haha.

Åkte runt lite med pappsen & lillebror idag.. Åkte till Marieberg & vill så gärna köpa en beige/grå stickad tröja 
sån som jag köpte i svart.. så jävla sköna varom!   Men nu så börjar pengarna sina oxå vilket är träligt som fan! 
  Aja & i morron ska jag vara kattvakt i tio dagar & får tusen kr så det är juh nice, men vill ha pengar nu så man kan 
shoppa lite mera!   L O V E  I T  

Idag så åkte även stockholmarna hemåt... lite tråkigt. Men storebror & Sophie stannar tills på söndag så det blir att sova på golvet i helgen, menmen lika skönt där haha. 
  Funderar även på att blondera håret lite mera imorron.. Fick blondering idag så det blir nog så skulle jag tro! 
 
Saknar dansen så sjukt mkt, har inte tränat på hela sommaren & det märkt vill jag lova. Blivit en förslappad jävel.
Längtar tills R a g g a n  drar igång igen & ska börja på d i s c o n  igen.. slutade förra terminen men saknart & det är så sjukt bra konditionsträning så ska börja igen! 
  Måste verkligen gå ner ett par eller ja flera par kilo... Ser ut som en valross usch.


                            Aja nu blir det att kolla på tv & slappa! 
 
                                         Ha en bra Fredag!

  
Satt & kollade på lite gammla bilder.. Saknar mitt mörka hår lite granna faktiskt haha..
men aja inget & göra något åt!  Kan juh alltid bli mörk när jag vill så. huhu


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, okej, låna mitt uttryck då ;P Love it! :D

2009-07-10 @ 23:13:37
URL: http://happpyface.devote.se
Postat av: BLONDYS

sjukt söt! :)



Jadu, jag har ju testat det mesta inom bus-området och de som funkat bäst på mig mig är solsprayen som jag har nu "Spraytan in a can" den syns direkt och torkar snabbt :) Men om du vill ha bus man smörjer in rekomderar jag LOREAL'S färgade brun-utan-sol-gele :) Den syns också direkt, på så vis kan man undvika ränder och fläckar :D hehe..



Det färgar av sig om du t ex klär på dig ett vitt linne samma dag, eller det beror på när du smörjde, men jag brukar inte chansa, satsa på nått svart linne elle t-shirt för säkerthetens skull :D det går bort i tvätt! Om inte finns alltid blekmedel eller vanish! :)



du får testa dig fram! :)



KRAM!



2009-07-19 @ 00:04:21
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0