Cuz you have a body on fire

Jahapp nu har man äntligen fått ordning & reda på rummet.
Igår åkte vi till ikea & köpte hyllor, en rosa säng lampa LOVE IT  & svarta gardinstänger & idag åkte
vi till Ikea igen & bytta hyllorna mot längre men i samma stil sen blev det även
svarta blommor som man sätter på väggen, 2 mindre hyllor, ett sängbord & en svart tavel ram som jag satte
   i tre bilder på blommor i.  & så satte vi upp min stora helkroppsspegel oxå! nicenice

Ska sova i mitt nygjorda rum för förstas ggn idag & har även ställt sängen annorlunda så det kommer nog att
kännas lite ovant i början haha aja det löser sig, det ända som kan hända är att man ramlar ner menmen tur att sängen inte är så hög.

 
så här såg det ut före, rött/ornange, instängt & as fult, & även barnsligt

 
& så här ser det ut nu! Inte klart än på ett tag, ska upp lite mera hyllor förmodligen
& även lite svart/vita tavlor osv..


Fick även rosa lyktor idag som står på de två hyllorna & det ska bli skönt
att sova i min stora. nybäddade d u b b e l s ä n g  ♥

Så ser det ut, lite taskig kvalité men ska ta bättre kort när lillebror kommer hem med kameran!
   Nu ska jag sätta mig i soffan & kolla på So You Think You Can Dance med mamma &
imorgon blir det att börja träna, & nu ska jag verkligen försöka hålla det oxå. Måste det för nu börjar
det gå så långt så jag vet inte vart jag ska ta vängen.. Någon som vet någon som säljer en CROSSTRAINER?!
  Want it so bad men dom är fööör dyra ;(  aja nu blire tv! 

Kommer sakna min Carru som åkte till Västkusten i en vecka från & med idag! Men ser fram emot Liseberg när hon kommer hem ska bli så jävla kul!!  ♥
   
  PUSS /
 Lil´Jess

Kommentarer
Postat av: BLONDYS

men fy vad snyggt! :) (Y)



haha tack, men jag gör det på ställen där jag vet att det inte kommer folk och sneglar förbi titt som tätt.. Springa på stan är nånting jag nog inte skulle göra haha :)



2009-07-14 @ 23:38:15
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: Linda

ser ju kalas ut!!! :D

2009-07-15 @ 10:30:56
URL: http://www.pfyrix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0