Come closer and closer

Fy så tråkigt väder det är ute. Har legat i soffan nästan hela dagen typ.. Så sjukt jävla tråkigt verkligen!
Kan inte solen titta fram igen innan skolhelvetet börjar igen??!?!
Är as trött oxå, kan inte sova på nätterna för det är så satans varmt även fast jag har en stor golvfläkt & fönstret öppet...
& min n ä s s p r a y  är SLUT !
 
Har varit beroende av det i typ 4 år nu. Kan inte somna utan det, blir täppt & kan inte andas så fort jag lägger mig ner & märkte att den va slut i går kväll så har knappt sovit för det.. Vill till Marieberg & springa in på Apoteket & köpa en så man får sova lite mera i natt.. Hoppas pappa kan köra! 
Så jävla surt att det ska vara stängt frame på stan i Kumla.
Tycker dom borde ha öppet varje dag.

Får se vad som händer idag, blir nog bara att ligga hemma & tråka sönder skulle jag tro haha.
Längtar tills i Höst då nya T w i l i g h t  filmen kommer ut!!!!  Twilight är nog den bästa filmen jag har sett &
 Robert Pattinson är nog den snyggaste personen jag har sett, MUMS!


Kolla, hur s n y g g på en skala är han inte?!  Grrr haha

Neeh, nu ska jag nog sätta mig framför tv:N igen

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0