3 juni

Nu verkar det som om det fina vädret ska försvinna.. har åskat ett tag här nu, men inget direkt över oss. Skönt det!

Just nu sitter jag här med hunden i knät & lyssnar på musik. Hon är nämligen väldigt
 rädd för åskan & gömmer sig helst i mitt rum under täcket när det börjar smälla & ha sig.
Är rätt så trött idag.. kom hem sent i natt efter ha varit ute & åka på äventyr med Peter, Raggarn, Jonas & Carru.
   Åkte i livets backar jävlar va kul det var, typ mitt ute i ingenstanns i skogen haha.
Såg massa olika djur oxå!
  Blev att göra samma sak i förrgår med samma personer.. men först blev det att ha Kräftparty hos Peter.
Som dom hade fångat & kokat själva.
   Jag åt inte det för jag tkr att allting som kommer från skog & vatten kan lika gärna stanna där, så äckligt äre! haha
    & efter det åkte vi & nattbadade i hästhagsbrottet sen åkte runt lite överallt.

 Kräftor

 Jonas & Peter

 Raggie

Hann även med att åka till Marieberg en sväng med Carru igår.
 Köpte en rosa bikini för bara 50 kr! , neonrosa nagellack & svarta rosetthårspännen :)

 
underdelen fanns inte kvar, men såg att den fanns på internet för bara 25 kr! så blir nog att beställa.. men har redan ett paket på över 500 kr som väntar på
posten så måste hämta ut det innan ....

Ikväll blire att dra & festa med Carru. Ska träffa alla pålsbodingar, ska bli väääldigt kul!   ♥  Hoppas det inte börjar regna när vi ska gå dit för då blir mitt hår en katastrof, & som dom flesta redan vet  H A T A R  jag regn & blåst.. Just sånt väder passar inte ihop när man har löshår heller haha.
  Ska snart börja göra mig i ordning för det brukar ta ett jävla bra tag för mig.. & nu äre mat men det är spagetti & äckelsås (köttfärssås)  & jag är inte så sugen på det så det blir nog en skål med goda apelsiner & kanske en macka!

Aa juste har hittat en till tautering som jag ska göra i nacken tror jag!
 
 Men vet inte än om jag ska ha med både efternamnet & förnamnet eller bara Jessica. Men skrivstilen va grymt snygg så den blire iallafall.. sen vill jag ha några hibiskus blommor runt om eller kanske några små stjärnor!  Älskar stjärnor, haha


så här ser min nuvarande tatuering ut iallafall. Inte den bästa bilden men det får duga!

& nu blire att gå & skära lite apelsiner & börja fixa mig!
   Ha en bra kväll & helg!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Inte efternamnet, bara Jessica!

2009-07-03 @ 18:16:00
URL: http://blackwings.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0