090730

Jahaja, nu är det tråkiga vädret här igen.. synd att solen aldrig kan vara mera än en dag!
Har nyss beställt löshår tillsammans med Mikkis, så förhoppningsvis kommer det nästa vecka!
& blonderade mig igår kväll oxå så det blev lite ljusare.. Det bästa av allt är att jag inte har tappat
allt för mkt hår som alla andra gånger jag har försökt blivit blond.

 
ville beställa lockigt, men eftersom mitt vanliga hår inte är fullt så lockigt så blev det rakt istället. Går juh alltid att våga det med vågtång osv.

Får se vad som händer idag, funderar på att dra ut & cykla en sväng med hunden kanske.. Sen förhoppningsvis träffa Carru en sväng om hon mår bättre... (så går det när man dricker haha)
Imorgon blir det nog fest för då kommer Robin hem igen! Har vare borta allt för länge nu så det blir nog att fira att han kommer hem igen med alla andra mupps!
Blir kul.
Längtar tills Måndag - Tisdag för då hämtar vi nog orbitreken!! woho

Jaja, ska klä på mig nu sen dra ut en sväng med doggen! 


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0