A happy day

Hejsan !

Allt bra?
 Med mig är det mkt bra. Är glad idag faktiskt haha

Gjorde inte så mkt igår, åkte till Marieberg efter skolan med Raggie!
Köpte en mörkgrå stickad tröja & 4 par Hello Kitty stumpor ♥
Sen blev det hemåt. Åkte upp till maxi & mötta Raggie igen, sen när jag skulle
cykla hemåt så började det hällregna & jag menar att det verkligen HÄLLREGNADE! Fyfan
såg ut som en dränkt råtta när jag kom hem, haha


Så såg mina kläder ut, & mjukisbyxorna ska vara ljusgråa & dom va nästan svarta så blöta var dom haha


Lägger ut en bild på min tatuering för det var den enda bilden som ena paret utav mina
Hello Kitty strumpor va med ♥ Älskar dom hehe

Aa, idag så vaknade jag KVART i nio! På en lördag omg.. Anledningen till det var att jag märkte att mobilen hade lagt av helt så jag blev galen.. Hmm la in all musik osv i datorn från mobilen & fixade massa.. Så nu har jag en mkt gammal Nokia som inte ens har en kamera eller mp3.. hur fan ska jag klara mig utan musik på bussen?!  ÅH!
Aja sen fick jag & mamma skjuss in till Marieberg av pappsen!
Gick där sjukt länge & vi såg självaste Carl-Jan Grankvist! haha lite fränt!
Fick även med mig en massa hem ♥ Därför är humöret på topp idag! haha
Lägger in lite bilder på allt det jag köpte idag!


Vit stickad tröja från Gina ♥ Köpte mörkgrå igår & sen har jag en svart, me like!


Gick in på BikBok & vad hittade man där ? Jo en knallrosa halsduk som det bara stod "Jessica" om! ♥
& köpte även en sjukt fin svart mössa på Blu di blu.


Även ett par "sovtrosor" som jag kallar dom, haha finns inge värre en att sova i string & jag hatar att använda Hotpants på dagen, men älskar att sova i dom haha ♥


Fyndade även en röd vinter jacka! Har äntligen en röd jacka nu! woho ♥
Mycket billig för att vara en sån jacka.


& tillslut så fick även en Hello Kitty sminkväsa hänga med mig hem! ♥
& en ögonbryns skugga!

Mja, detta var det jag köpte idag & måste säga att det var länge sen man shoppade så mkt på en & samma gång. Känns bra!
Längtar tills lönen kommer då ska jag äntligen köpa vita converse!

Har även hunnit med att städa lite överallt i lägenheten & snart ska jag kanske ge mig på mitt rum eller så blir det att lägga mig i soffan & glo på tv, sjukt trött efter flera timmar på Marieberg ! haha

Ha en bra lördagskväll alla ! ♥

PUSS


Kommentarer
Postat av: BLONDYS

fina saker! & Jättefin tatuering du har! :)



sv; tack! Du jag kommer inte i alla sånna där skor heller ;( feta hälar har jag! :'D

2009-08-29 @ 19:00:14
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv; åh tack!!! :D hur går det i skolan?

2009-08-29 @ 19:25:58
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: malin

okej ;/ fan vad surt att dom blir förstörda när man tvättar dom .. köpte du den vita på marieberg? för när jag var där itorsdags så fanns det bara XL på dom vita :( skulle egentligen ha köpt en vit ..

2009-08-29 @ 20:43:36
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/
Postat av: BLONDYS

Avundar alla med smala fötter! Som bara kan slinka ner i en smal klacksko! >.< haha..



sv; tack :) en ny mys-favorit här hemma! på blu di blu köpte jag den :)

2009-08-29 @ 21:30:03
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: malin

jaha okej. sjukt att det inte fanns i torsdags då :P

2009-08-29 @ 22:43:37
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv; Okej! :D vad bra! jo, det går fint. fast vi har redan jävligt mycket plugg :s

2009-08-30 @ 01:35:58
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv; jaha! okej. :O ja, alltså det är lite krångligt för mig att förklara hur man lägger in en header, men gå in på www.designadinblogg.se så kommer du lyckas ;)

2009-08-30 @ 13:45:15
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0