090827

Hejsan!

Sitter just nu här & lyssnar på Promoe - Svennebanan, skön låt! ooh jaa
Idag blev det en kort dag i skolan sen hemåt, är fortfarande lite sjuk... & igår blev det
att vara hemma helt från skolan.. Vill bli frisk nu!
Har suttit & läsa massa bloggar som jag gör varje dag för min blogg är så tråkigt & värdelös!
 Har varken en snygg design eller header, har fortfarande inte fattat hur man gör allt :S  hmm! 
 
Tänkte skriva upp lite bloggar som jag läser varje dag!

* Kissies.se
* Paow.se
* Gaybloggen.com
* Kenzas.se
* Blondinbella.se
* WictoriaWester.blogg.se   <-- Rekomenderar för dig som vill läsa en innehållsrik & vettig blogg!
* Happpyface.devote.se
* NBitchie.blogg.se  <-- Skvallerblogg som skriver om de kände bloggarna, hahah så bra !

aja det va några utav det jag läser!
Nu ska jag kolla runt lite

Harebra!

PUSS

Kommentarer
Postat av: BLONDYS

Va kul och se och höra att du läser min blogg :) hihi! Vi läser typ samma bloggar :)



sv; TACK :) Rar rar rar är du! Va kul att jag kan inspirera lite :) :*

2009-08-27 @ 19:41:27
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: malin

ja, dom är skit sköna :) jag ville först ha en vit, men fanns bara XL & L kvar .. på den här har jag M :) gillar när tröjor är lite stora .. dock kommer den ju krympa lite i tvätten, så det är ju bra med en strlk större :)

2009-08-28 @ 23:40:12
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0