090823

Får bli ett till inlägg här i bloggen. Har inte så mkt annat för mig ändåså!
Skulle kolla tv men fanns inget bra & kolla på så det sket sig.

Sitter här & längtar tills vintern.. Så man kan börja använda vinterjacka, mössa & UGGS igen!
Kommer ihåg förra året när jag först såg UGGSEN, tyckte dom såg hemska ut & fattar inte hur folk kunde gå i dom.. men så bestämde jag mig en dag att bara testa dom & Föll för dom direkt!  Skönaste skorna som har gjort tror jag haha
så nu äger jag både ett par rosa & ett par beiga.
Ska köpa ett par nya beiga för mina är flitigt använda & ganska skitiga, så det blir nog ett par nya när September lönen kommer!

Ska även spendera pengarna på ett x-antal stickade tröjor, älskart! ♥
& underkläder, H&M har fått in en sjukt snygg skrikrosa BH som jag föll för direkt. 
Älskar rosa! haha
med min tur finns den aldrig i min storlek i affärerna.. Inte kul alla gånger när man har största storleken som går att köpa i butikerna. Haha & det är inget jag skryter om heller precis..
Yeye, den finns på internet men det suger att man måste beställa för minst 200 kr & BH;n kostar 99 kr. Sen med frakt & postgrej så blir det en extra hundring på ingenting igentligen.


Strike a pose i sängen med mina Rosa uggs, samma dag som jag köpte dom haha

Satt nyss & kollade igenom massa gamla bilder & hittade dom här två när jag va svarthårig & hade lugg haha.




Dom här bilderna togs nångång i Februari, den randiga tröjan användes flitigt under den tiden haha.
Kom att tänkta på att det tog inte så lång tid för mig att bli blond.. Trodde aldrig att jag skulle bli det igen.. Eftersom det hände lite saker när jag hade svart/vitt hår & skulle blondera bort det svarta för att bli helblond.
Slutade med att jag bokstavligen tappade mer än halva håret, det blev grönt.. fick åka till Frissan som färgade det orange & som jag senare vart tvungen att färga till mörkt.

Dom klippte även upp håret en hel del.. Nästan som Page. Usch kort hår kan nog vara det fulaste som finns!
Allt detta hände för över tre år sedan & mitt hår har äntligen växt förbi axlarna.. Hmm..
Aja får vara glad att växte överhuvudtaget. Har hört om vissa som blonderade så mkt att deras hår slutade växa ;O
& nu under sommaren har jag blonderat mig rätt så mkt & har hela tiden varit orolig att det skulle sluta växa.. men nu så har jag redan fått utväxt så det är bara positivt!
Så nu blir det att ta hand om håret ordentligt & inte blondera mer.. Eller ja inte på någon månad!
Har alltid blonderat eller färgat håret minst en gång i månaden så nu ska jag fösöka att inte blondera det alls! 
haha får se hur det kommer att gå!

Aja nu blev det lite mkt, ska sätta mig vid tv:n igen & kolla om det finns något bra!
Blir säng tidigt ska upp 04:45 imorgon! usch.
Busstider kan är inte alltid så kul att passa speciellt inte när jag är så sjukt seg på att fixa mig haha.

P U S S


Kommentarer
Postat av: BLONDYS

åh ge mig dina rosa uggs! Jag vill ha sånna :)!!



Ja precis! Älskar mössor, ska köpa på mig ett gäng i olika färger snart trorja, och som du skrev : stickade tröjor! Kan va de mysigaste & snyggaste :)

2009-08-23 @ 21:13:44
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: BLONDYS

ja dom ska finnas på h&m hemsida, men ja hittar inte :( haha :)

2009-08-24 @ 21:31:18
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0